söndag 14 mars 2010

Radomir Antic

Lördagens jobb för Skånskan var inget märkvärdigt. Jag skulle plåta en serbisk tränare på en va konstgräsplanerna vid stadion. På plats hittade jag FC Sarajevo som mötte Möllan. Kändes inte helt rätt, alltså.
Ringde till reportern som förklarade att hon gett mig fel uppgift och att träning var inne i Kombihallen.
På plats fick jag reda på att det var Serbiens förbundskapten Radomir Antic det gällde. detta sa mig ingenting.
Men om man då tänker på att senast Sverige mötte Serbien så vann Serbien med 3-0. Inget bra för Sverige alltså.
Om man då tillfogar att Radomir förutom en gedigen spelarkarriär även varit tränare för följande lag:





2 kommentarer:

  1. vaddå hade inte tränat TFF?
    De där andra lagen imponerar väl inte på Claes Hall? :-)

    SvaraRadera
  2. Vadå? Skulle den här serben kunna spöa Prahl?
    Aldrig!

    SvaraRadera