söndag 22 maj 2011

Presskonfeeans hos Malmö Redhawks

I veckan arrangerade Redhawks PK för världspressen. Man presenterade nya Linus Klasen som ska rädda Rödhökarna från ännu en usel säsong.
I främsta ledet var självklart Redhawks duktiga mediagäng men man undrar ju om de inte missade något när man ser mina bilder....
Linus Klasen välkomnas av Hugo Stenbeck
Vadå? Intervjua den stora stjärnan???
Varför fick inte Natalie vara med...?
Den som fattade galoppen snabbt var Sydis Ola Nilsson som försåg sig vid buffén, först av alla.

2 kommentarer:

  1. jag är inte med : (

    Ola är alltid först ,,,,, när det är mat dag

    SvaraRadera
  2. Jodå Hussein. Du är med i bakgrunden.
    Tyvärr vet jag inte vad jag gör för fel när jag lägger in bilderna på bloggen. De blir nästan aldrig klickbara så man kan förstora dem.
    Men jag såg dig på den bilden där de tre Redhawksmupparna sitter uppradade, i bakgrunden finns du...

    SvaraRadera