måndag 29 augusti 2011

Zlatan... idag igen...

Idag har jag träffat min kompis Zlatan, igen.
Eller kanske inte träffat... direkt. Men jag såg honom på landslagets träning på Swedbank Stadion (eller som jag hellre vill kalla den Malmö Fotbollsstadion)
Nåväl...Zlatan är så uttjatad så honom hoppar jag over. Men däremot blev jag imponerad över det rejält tilltagna mediadrevet som var och kollade på en vanlig träning.
Jaja... jag lär mig aldrig.

Malmö FF:s Lakan funderade på om det var de Himmelsblå som bjöd på Blåbärskakorna eller om det var landslaget som stod för fiolerna. Bekymrad verkade han vara.

Hur gör man om man ska vara diskret och inte springa ivägen för en kollega som tar lite bilder? Jo man springer snabbt förbi och hukar sig så man inte inte kommer med på bilden och hoppas att det funkar....

3 kommentarer:

  1. Typiskt Åsa. Och det var ju inte ens en hukning... jag skulle vilja säga att hon bockar på huvudet lite grann för sakens skull. Det där var inte smidigt.
    Det skall jag tala om för henne!
    //D.

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha. Jag bjuder på den. Förlåt Claes för att jag förstörde för dig, du får ge igen nästa gång:-)
    Åsa

    SvaraRadera
  3. Åsa förstörde ingenting... Det var ju jag som jävlades.. och smattrade på med kameran.
    Du är sannerligen inte någon som går i vägen för dina kollegor. Du går dina egna vägar istället. Mycket bättre.

    SvaraRadera