tisdag 9 april 2013

Idag har jag varit med på Första Spadtaget av Malmös nya bad och simanläggning ute i Hyllie. Lyckades få mina båda kompisar Ilmar och Hussein på samma bild vilket gladde mig oerhört.  Tja.... Ilmars vänskap är kanske på det lite mera ytliga planet för när jag bad honom om han kunde tänka sig att kasta jorden från första spadtaget mot oss fotografer replikerade han snabbt och undrade om han skulle kasta direkt på mig...  Men han är en snäll man med glimten i ögat och det gillar jag. Hussein el Allawi gillar jag också kanske för att han oxå har glimten i ögat...



....osså kom det ett mail från Hussein med en bild på denne fotograf!  Tack fine Hussein!

1 kommentar:

  1. Du är världen bästa kollega Claes ..
    Tack för underbart bild ,,
    ännu gladare blir jag om jag för ett mail och bilden är infogad i mailet
    ;- )
    hoppas det är ok om jag har den på FB

    Tack underbara Claes

    SvaraRadera