torsdag 7 oktober 2010

Malmö Mästerskapen

I går var det final i Malmös eget VM . Ja, MM då. Kulladals FF från division 4 mötte division 1 laget FC Rosengård.
På pappret en given vinst för Rosengård men Kulladal hade slått ut flera lag från högre serier på sin väg till final.
Men det blev tyvärr ingen spännande tillställning. När jag kom dit efter ett kort nedslag på en Panternmatch så ledde FC med 2-0. Jag hade knappt hunnit sätta mig och småsnacka med Rickard Åkesson innan 0-3 målet var ett faktum och jag fick en bra bild. 1-4 stod det när jag gick med kvarten kvar.

Pantern mötteKristianstads IK i Gamla Ishallen i går. De startade med en storstilad entré med en inledning som var så lång så man lyckades nästintill rökfylla hela ishallen. När spelarna till slut skulle åka igenom den fantastiska rökeffekten så var röken så tät så man såg knappt spelarna alls.
Lite testande och några repetioner skulle kanske inte skada.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar